dissabte, 11 d’octubre del 2008

El "conyàs" de la desfilada


Aquests polítics cada dia em fan més gràcia. I els del PP especialment. Tots són iguals, d'un o altre partit, tots s'equivoquen, però les incongruències amb les quals es delaten em fan riure molt.

Quan van decidir que Alicia Sánchez Camacho fos la màxima representant del PP a Catalunya ja vaig escriure que em semblava incoherent que un partit que es manifesta constantment a favor del model de família clàssic, on necessàriament hi ha d'haver un pare i una mare, apostessin per una mare soltera.

I avui ha saltat en Rajoy dient-li al president del PP a Andalusia que "demà tinc el conyàs de la desfilada... en fi, un pla apassionant". S'ha sentit per culpa d'un micròfon obert quan no ho havia d'estar. Però és que cal recordar que l'any passat Mariano Rajoy va gravar una declaració institucional on feia una crida als ciutadans a celebrar el 12 d'octubre. Que en són de falsos!!

Si ni aquesta gent del PP no té ganes de celebrar aquesta data, imagineu-vos quines ganes en tenim nosaltres!! I encara ens ho retreuen!!