diumenge, 5 d’octubre del 2008

Educació Vial i els tràgics accidents


Fa pocs dies hi va haver un greu accident a l'Eix Transversal al seu pas pel Bages on s'hi van veure implicats diversos cotxes i que va resultar mortal per un matrimoni de Navàs. L'accident sembla que fou provocat per les imprudències efectuades per un conductor d'un cotxe amb matrícula andorrana. He sapigut que el matrimoni mort era família llunyana, cosins del meu pare per ser exactes, i que tornaven de Sort on van passar el dia i van comprar dècims del sorteig de la grossa de Nadal. Vés per on.

El fet és que això m'ha fet pensar que algunes escoles de tant en tant fem algunes sessions d'Educació Vial (o viària) amb l'ajuda de la Policia Local de Vic. I considero que val la pena, tot el que sigui conscienciar una mica als alumnes sobre els perills de la carretera entre altres és interessant. Però no em negareu que el millor professor d'Educació Vial és el pare i la mare quan van amb el nen circulant per les carreteres. Els pares són els models, i els fills n'aprenen. Tant de bo tots els pares pensin abans d'agafar el cotxe que potser els seus fills n'estan aprenent. Segur que tots conduiríem millor.

Siguem bons models per als nostres fills i estarem orgullosos d'allò que els ensenyem!

1 comentari:

zel ha dit...

Hola Emili, benvingut a aquest món engrescador i embogidor que és el món dels blogs...jo fa un xic que hi remeno i la veritat, alguns els he començat per gust, d'altres per feina (estic acabant psicopedagogia a la UOC)
Encantada jo també de passar per casa teva! Ens llegim!