dijous, 10 de juliol del 2008

Al·lèrgies


Almenys fa tres mesos que em trobo refredat, congestionat. Però no, no estic refredat sinó que tin al·lèrgia al pol·len de diferents tipus de plantes. Tot va començar com un refredat que no s'acabava de curar, i aquí la doctora ja em va dir que segurament era algun tipus d'al·lèrgia i que amb un antihistamínic ja milloraria. Però no fou així, de manera que vaig tornar a la doctora i aquesta em va enviar a l'otorrino. Finalment, després de tres mesos, m'han fet les proves i m'han diagnosticat aquesta al·lèrgia a diferents plantes. A mi, que he viscut 27 anys de la meva vida a pagès ajudant als meus pares enmig de totes aquestes plantes i mai havia tingut cap símptoma. Es veu que ja passa, el meu cos ha reaccionat ara...

Les meves passejades amb bicicleta o a peu amb la família pel bosc o pelr diferents camins, però, no me les penso pas estalviar. Desafiaré aquestes "males herbes".

La planta de la fotografia és el margall bord (no és cap joc de paraules sobre el nostre conseller).