diumenge, 7 de juny del 2009

Ja he votat!!


Sí, ja ho he fet! No he fet cas de totes les prediccions de gran abstenció, que el que fan és que encara hi hagi més gent que no vagi a votar ("igualment no hi anirà gairebé ningú..." pensa una majoria) i ja he votat. És cert que em feia certa mandra, que molts partits polítics han fet una campanya menyspreable, que Europa encara ens queda molt lluny i no ens la saben vendre, que encara hi ha massa problemes que Europa no pot solucionar, però sé que, almenys, quan hi hagi algun decret, alguna llei provinent d'Europa, que m'afecti directa o indirectament, no em podré queixar, com a mínim podré dir que jo vaig votar perquè em representessin, tant si qui vaig votar hi té molt protagonisme com si n'hi té poc.

Per tant, molts dels que avui no aniran a votar, després que no surtin amb reivindicacions democràtiques. Ah, i si creiem que ningú ens representa suficientment bé, votem en blanc! Com els hauria agradat als nostres pares o avis poder votar democràticament, pel que fos! Almenys per ells, votem!!